Monday, September 06, 2010

Lelaki:
Maafkan saya .. Sesungguhnya saya sudah menjumpai apa yang dimaksudkan dengan jodoh daripada Allah .. Saya nak jadikan awak yang halal buat saya .. Sentiasa berada di sisi saya dalam susah dan senang dan sentiasa menemani saya di dunia, akhirat dan insyallah cinta sampai syurga ..

Perempuan:
Saya perlukan cinta, kasih dan sayang yang ikhlas .. Hingga nyawa tercerai dari jasad  .. Bukan untuk dipermainkan .. Bukan untuk dipersendakan ..

Lelaki:
Saya ada impian .. Dan impian saya cuma satu .. Saya ingin sehidup semati dengan awak .. Tapi kali ini saya memang benar-benar jujur dan ikhlas .. Mungkin cinta saya tidak seaggung cinta Nabi Muhammad kepada Siti Khadijah .. Atau tidak sehebat cinta Zulaikha kepada Nabi Yusuf .. Tapi apa yang saya tahu, saya perlukan awak dalam hidup saya ..


~Syurga Cinta~
 

No comments: