Wednesday, June 23, 2010

Aku tak sangke hari nie aku jadi org jahat .. Pertame kali aku hilang sabar dgn pesakit aku .. Tak tau knape hari nie rasenye mcm da tk dpt nk sabar dgn perangai nenek tuu lagi .. Agknye slame nie aku da ckp sbr .. Dah tuu die mcm menguji tahap kesabaran aku smpi aku hilang sbr .. Aku rase sebab aku tak sabar lar die mengamok hari nie .. Die maken terok dari hari2 sebelomnye .. Slalunye kalo pn die marah die stakat memekak aje .. Hari nie die marah smpi jadi ganas .. Maen ludah2 lar, maen rejam dgn botol, maen tendang2 .. Mati aku jadi mangse .. Sebab aku halang die nak bgn dari katil die mengamok dah tuu die ludah aku .. Naseb baek aku da pkai apron for protection .. Kene kt apron, tk kene baju .. Kalo kene baju aku mmg aku maki nenek tuu abes abesan .. Pegi mati lar die org tue ker ape ker .. Kalo da smpi mcm gini mmg kene tegas dgn die .. Marah kalo perlu .. Dah tuu tkp .. Da abes ludah die tak puas hati sebab aku maseh halang die bgn dari katil, die amek botol die nak rejam aku .. Asl aku dtg dkt die die da nak rejam aku dgn botol tuu .. Naseb baek tk kene .. Padehal aku stakat nak halang die jadi die tk jatoh .. Kalo die jatoh mmg tuu die pnye pasal lar .. Yang saket pon die kn .. Tapi kn menyusahkan sume org .. Nnt kene buat report lar, nnt kene marah dgn nursing officer lar .. Die ckp senang lar, kalo jatoh, mati, tanam .. Tapi yang sengsare kite sume .. Yang kene tanggung nnt kite sume .. Lps tuu die maseh degel nak bgn jgk, die kene halang, die tendang kaki aku .. Kurang ajr btol org tue nie .. Tak ckp dgn tuu sume die maki2 aku .. Ckp aku nie sial lar, anak sundal, maki aku puki lar .. Sial btol org tuu nie .. Btol pnye menguji kesabaran .. Tuu kalo die maseh mude mmg aku da sepak muke die da .. Maki2 org sembarangan .. Padehal aku buat nie sume untk kebaikkan die ..  Binget sey .. Aku ape lagi takd nak kasi muke pnye .. Aku trs mrh balek die .. Aku lawan balek arh .. Fiker die sape yang sumpah2 aku .. Pegi mampos lar .. Geram btol!!! ..

Astarghfirullahala'zim .. Astargfirullahala'zim .. Astargfirullahala'zim .. Sesungguhnye allah tuu btol2 nak uji kesabaran aku menghadapi org2 tu yang dah nyanyuk .. Ya allah ampunkanlar dose2 aku dkt org tue tuu .. Sesungguhnya hari ini aku tak dpt kawal rase marah aku ini .. Aku khilaf .. 

No comments: