Saturday, October 09, 2010

Sesungguhnye Allah itu memang maha adil .. Die tahu ape yang layak untuk umatnye dan setiap kelakuan ade balasannye .. Yg baik dibalas baik, yang jahat dibalas jahat .. Sudah semestinye bile kite lukekn hati org, akhirnye kite yg terluke sendiri .. Mungkin aku pernah lukekan hati seseorg dulu dan aku dah dapat balasannye bile aku dilukekn si die .. Tapi lepas die lukekan hati aku, aku serahkan sume pade Allah .. Sekarang aku rase die dpt balasannye tanpe aku berdendam atau buat jahat .. Aku cume tengok dari jaoh dan berdoa aje .. Bile aku sukekan die, die maen2kn perasaan aku .. Skrg die yg dipermainkan .. Allah da pun menjawab doa aku, alhamdullilah .. Tapi belum semue dikabulkan .. Takpe .. Aku akan sabar menanti ape kesudahan sepasang kekasih tuu .. Ape mereke akan gembire atau pun tidak .. Aku akan terus berdoa dan mudah-mudahan doa aku terkabul .. Amin ..
Dulu, aku yang menangis, die yang tertawe bahagie ..
Sekarang, aku yang tertawe bahagie, die pulak yang menangis ..

No comments: