Sunday, July 11, 2010

Damn! .. Bsk cnfrm hari yang paling menyumpah untuk aku .. Actually aku bleh choose nak buat bsk hari menyumpah atau tak .. Tapi cnfrm sumhw aku tak bleh tahan pnye dgn die soo msti aku naek berang .. 
Bsk due-due choreographer tkd kt class cz ade class laen .. Soo since die rase pade die, die adelar penari yang terhebat among kite sume mesti bsk die nak tunjuk besar .. Cnfrm bsk die nak sebok2 take over class .. Nak mrh2 org sbab slh position lar .. Technique salah lar .. Padehal kau tuu yang slh technique pompan .. Aku ajar bende laen kat kau, kau pegi ajr bende laen kt org laen den org laen fiker aku yang slh .. Padehal kau yang slh .. Biadap sungguh .. Tapi at last sume org tau jgk kn kau slh .. Sbab sume org buat ape yg aku ajr den kau srng shiock sendiri at last kau btol kn diri sendiri .. Mati kutu lar kau kat situ .. Padan muke .. Pandai ckp org slh padehal cermin diri sendiri .. Kau yang slh .. Bukan org laen .. Jgn fiker kau aje btol .. Ini bukan choreography kau .. Jadi jgn nak pandai2 ubah suai technique org jadi technique kau .. Tak sedar diri .. Konon da lame dlm tarian den kau aje lar btol .. Org laen sume slh .. Tuu kau silap .. Bukak mate besar2 .. The fact is kau yang slalu slh .. Kau yang slalu laen among kite2 yg laen .. Sbab kau tak pernah nak hargai reka tari org, technique org .. Nak ikot sedap diri joget style kau sendiri .. Dah tuu pndi2 ckp org nak pulaukan kau .. Mmg haros pon org pulaukan kau .. Tgk lar dgn attitude kau sendiri .. Asek fiker kau aje btol .. Smpi dgn senior sendiri pon brani tengking .. Kau sape nak tengking2 org .. Fiker org tuu pekak ape .. Padehal baru kt sblh aje .. Tk smpi 10cm away .. Tkkn kalo kau baek dgn org org nak pulaukan kau .. Evryting happen bcz of ur own doing .. Dont ever blame oders .. Cermin diri sendiri dulu sblm nak menyalahkan org laen ..

No comments: