Wednesday, October 28, 2009

I simply cant stand her

OMG i cant believe dat i juz teared bcz of dis stupid misundrstndng ..Y am i soo stupid to tear for a person lyk her ..She's not evn worth it ..Sumhw i juz felt soo hurt wen tings hppn lyk dis ..Cmon its meant to b a joke dat day and y take it criously?? ..Its nt my fault lyk duhh ...She's gvng me dat freaking annoying face and she dares to post such post in fb ..Sape yg buat muke sial dulu? ..Nk buat muke sial mcm tuu aku kasi lar balek muke sial aku ..Fiker die mane pnye bgs ..Da ade kwn baru lupe kwn lame ..Pegi mampos lar ..Pegi arh joke dgn kwn baru tuu ..Tkya joke lagi dgn kwn lame ..Konon tadi nak sarcastic arh ble rose tnye "who are u referring to in ur post " ..She dares to say "u noe who im referring to" ..Sial kn perangai die ..Kalo die ketawe kn org make fun of ppl org tk mrh pn ..Tapi kalo die kene sendiri tau pn die nk tersinggung ..Fiker die srng aje ade prasaan ..Org laen sume tkd prasaan? ..Org laen tk rase hurt lar ble die buat mcm tuu? ..Wad the **** ...Geramnye!!!!!! ..Rase mcm nk tarik2 aje rmbt smpi botak ..Bodo pnye pmpn ..I juz cant wait to chnge class nxt yr jadi tkya nk jmpe kwn hypocrite mcm tuu ..Waste my tym aje ..Hw culd i b soo stupid to juz trust her as a gud frend ..Nw i noe who my true frends are ..Who i can reali trust and who i believe will stab me frm the bck ..Hw i wish he was here to hear my evry story ..Hw sad and hw angry and hw hurt i am abt dis freaking incident ......

No comments: