Tuesday, September 15, 2009

Tkkn ade sape2 yg akn faham

Terase sedeh mlm nie ..Ntah lar knape sedeh mlm nie ..Kdng2 terase mcm diri nie bodoh sgt ..Mengharapkn sesuatu yang blm tentu jadi and end up terluke sendiri ..Tkd org yg akn faham perasaan nie ..Evn diri sendiri pun tk faham dgn perasaan nie ..Ape yg aku nak cume seseorang untk mengisi kekosongan hati nie since die da dtg dlm idop nie ..Tapi kdng2 hati nie tk yakin die sanggup mengisi kekosongan hati ..Mcm mane tk ragu2 die sendiri tak tunjuk yang die crious dgn aku ..Ntah2 aku jer yang harapkn sgt dari die padehal die tk harapkn ape2 ..Kalo mmg btol mcm tuu aku cume nak die teros terang aje ..Tak payah lar aku mengharap kn sesuatu ..Mcm menharapkn buah yang tk jatoh2 ..Hati nie da terlanjur sayang tapi kalo mcm nie diperlakukan tk usahlar kamu melanjutkannye ..I might be feeling tonyte but dis is wad im feeling ryte ..Terkilan rase hati nie ..Yes i love him tapi die ade perasaan yang same ker dgn aku? ..Harus ker aku ternanti2 jawapan die? ..Sebab hati dan fikiran nie tgh berkecamuk ..Tk tau ape yang patot dibuat ..Cume dpt berdoa ..Sekirenye die lar jodoh ku tuhan engkau pertemukan lar aku dgn die dan satukan kte berdue ..Itu aje yang aku inginkn saat nie ..Untuk selalu mendampingi die ..Bukan sebagai teman tetapi sebagai kekasih ..Kau kabulkan doa ku ini tuhan ..Dan sekirenye aku gagal buat kali ini, ini lar terakhir kalinye untuk aku mencari pendamping hidup ..Biarlah jodoh ku dtg sendiri di mase hadapan ..Dan tuhan kau hantarkan lar hati ini yang penuh dgn cinta untuk die biar die dapat menjawab segale persoalan dlm fikiran ini ..

No comments: